Forum Forum o Europejskich Ciężarówkach Strona Główna Forum o Europejskich Ciężarówkach
Forum o Europejskich Ciężarówkach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magnum

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Europejskich Ciężarówkach Strona Główna -> RENAULT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojo
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:12, 13 Cze 2006    Temat postu: Magnum

Silnik DXi12, rzędowy 6-cylindrowy,
o mocy 440 KM i momencie obrotowym 2040 NM,
oraz 480 KM – 2240 Nm
Skrzynia biegów

16-biegowa skrzynia biegów ZF

*
Układ pneumatycznego wspomagania zmiany biegów Servoshift – dwukrotne zmniejszenie siły potrzebnej do zmiany biegu. Driving Monitoring System, w który są wyposażone skrzynie biegów 16 S 181 i 16 S 221 określa i proponuje najbardziej odpowiedni bieg.

OPTIDRIVER II (w opcji)
Skrzynia posiadająca 12 biegów do jazdy do przodu i 4 wsteczne, sterowana elektronicznie i całkowicie zautomatyzowana, zapewniająca możliwość przejścia na ręczny tryb zmiany biegów.
Układ hamulcowy
Wszystkie koła są wyposażone w hamulce tarczowe sterowane elektronicznie (EBS)

* Zapewnia zachowanie kontroli nad pojazdem na mokrej nawierzchni
* Ostrzega w przypadku usterki hamulców
* Stale oblicza temperaturę hamulców
* Steruje włączeniem mechanizmu różnicowego
* Sygnalizuje nieprawidłowości w hamowaniu przyczepy
* Sprawdza blokadę sprzęgu siodłowego
* Ułatwia ruszanie pod górę. ESP pomaga wyeliminować problemy z niestabilnością lub wywróceniem się ciągnika lub naczepy
Zawieszenie

Pneumatyczne zawieszenie tylne z dwoma poduszkami, sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie.

W opcji:
Integrale – zawieszenie pneumatyczne z przodu i z tyłu sterowane elektronicznie, z pilotem w kabinie, w podwoziach do przewozów wielkogabarytowych
Mosty

* P 13170 z pojedynczą redukcją.
* P 1395 z podwójną redukcją
Kabina
Kabina o stalowej konstrukcji zabezpieczonej przed korozją w drodze kataforezy.
Oferowane są dwa typy: Duo i Solo. W opcji dostępna jest kabina Classic.





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anmoencejo2
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:59, 09 Mar 2007    Temat postu:

Nicole Kidman Blowjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turd-curds101
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:25, 31 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Europejskich Ciężarówkach Strona Główna -> RENAULT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin